برنامه ۳۳ شبکه استان‏ها برای انتخابات ریاست جمهوری

۳۳ شبکه تلویزیونی در استانها و شهرستان های کشور برنامه های مختلفی را برای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از سال گذشته آغاز کرده اند.
به گزارش روابط عمومی معاونت امور استان ها این شبکه های تلویزیونی از طریق برنامه های مختلف خود در استان ها از ۲۳ بهمن ماه ۹۵ تا ۲۷ فروردین ماه امسال ۲۶۴ برنامه به مدت ۱۴ هزار و ۳۲۲ دقیقه برنامه تهیه و پخش کرده اند. همچین در این مدت ۸۹۱ آیتم برنامه در برنامه های مختلف این شبکه ها به مدت ۱۱ هزار و ۶۱۶ دقیقه روانه آنتن شده است. شبکه های تلویزیونی استان ها از ۲۸ فروردین تا ۱۷ اردیبهشت در سال جاری نیز ۳۹۶ ویژه برنامه به مدت ۴۸ هزار و ۷۵۰ دقیقه برنامه و ۱۶۵۰ آیتم به مدت ۱۵ هزار و ۵۱۰ دقیقه تهیه، تولید و پخش کرده اند.
این شبکه ها از ۱۸ اردیبهشت نیز ۳۹۶ برنامه به مدت ۲۸هزار و ۳۸۰ دقیقه و ۲هزار و ۱۵۰ آیتم به مدت ۲۳ هزار و ۷۶۰ دقیقه برنامه تهیه، تولید و پخش کرده اند. تامین مرکز سیمای استان ها نیز با تامین ۱۸۹ برنامه به مدت ۲ هزار و ۳۵۶ دقیقه برنامه تلاش کرده است فضای انتخاباتی متفاوتی را در شبکه های استانی سراسر کشور رقم بزند. البته نباید فراموش کرد که در این مدت شبکه های تلویزیونی استان ها با تمامی شبکه های سراسری سیما، خبری و برون مرزی ارتباط های گسترده ای داشته و آمادگی استان را برای برگزاری باشکوه انتخابات به تصویر کشیده اند.
دعوت از نخبگان علمی، استفاده از شبکه های مجازی و پیام رسان ها، استفاده از اتوبوس انتخاباتی در شهرستان ها، طراحی مسابقه پیامکی و حضور تریبون آزاد در شهرستان ها و روستاها، تولید اینفوگرافی به زبان محلی، مسابقه پرتابل، طراحی دو ویژه برنامه با ساختار متفاوت. بر اساس تحلیل و رفتارشناسی مردم ، طراحی مسابقه باغ شرقی، بازخوانی قانون اساسی در قالب موشن گرافی، تهیه برنامه های انتخاباتی در قالب طنز (انتخاب شوراها)، دابسمش سرودهای ملی، استفاده از چهره های مختلف فرهنگی، هنری، سیاسی استان ها، راه اندازی صفحه ویژه انتخابات در سایت مراکز صدا و سیما، ​تولید آیتم «شفاف بگو» و تاکسی خبر، ویژه برنامه برای رای اولی ها بخشی از فعالیت های شبکه های استانی صدا و سیما است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *