فرحبخش: احتمال دارد «مستانه» به جای «عصبانی نیستم» روی پرده رود

نمایش فیلم «مهمان داریم» در دانشگاه شهید بهشتی

منوچهر محمدی می گوید؛ علاقه‌مندی تونس به ساخت فیلم مشترک با ایران

خسرو سینایی:جشنواره شهر باید استراتژی سینمای شهری را ترسیم کند

«بانویی از زاگرس» درباره اقتباس در سینما نوشته می‌شود

فروش صعودی «ساکن طبقه وسط» بدون سرگروه

انتقاد به بی‌توجهی رسانه ملی به «فیلم عمار»

سالن‌های سینما از عوارض معافند

انسیه شاه حسینی:هیچ کدام از آثارم سفارشی نبوده است

نمایش مستند «شبیه‌خوانی»

مانفرد اسماعيلي بازيگر فيلم شبنم قلي خاني

«خداحافظي طولاني» شما را به ياد دهه 60 خواهد انداخت

مستند «من می‌خوام شاه بشم» در بخش مسابقه جشنواره «ایدفا»

واکنش نرگس آبیار به اسیدپاشی‌های اصفهان

ایوبی:درخواست اکرانی برای «رستاخیز» داده نشده است

جايزه جشنواره مذهب امروز ايتاليا براي «با ديگران»

چشم اميد مردم قم به چراغ دو سينما

اکران طولاني "شهر موشها" براي علاقه مندان به سينما در مازندران خسته کننده شده است

به دنبال تعريفي جديد از فيلم شهري هستيم

تعويق نشست اکران در خانه سينما

آغاز پيش توليد و انتخاب بازيگر فيلم جديد شايقي

«صراحي» فيلم کوتاه شد

وقتي از فيلمهايم حمايت نميکنند، من هم باید بروم شهرموشها بسازم!

زمان اکران «رستاخيز» مشخص نيست

آغاز اکران اولين فيلم علمي–تخيلي ايران

«اژدهاي سرخ» تنها نماينده ايران در جشنواره جهاني راه ابريشم شد

فراخوان براي تبليغ محصولات فرهنگي حزب اللهي در جشنواره عمار

سينما به رواج فرهنگ شهري کمک مي کند

«آراز» با موضوع تاريخ انقلاب اسلامي در تبريز توليد ميشود

حميدنژاد: بعيد ميدانم فيلم جديدم به جشنواره فجر برسد

کتاب سينمايي بچه سر راهي نشر نيست!

اعتراض انجمن عکاسان سینمای ایران به حضور افراد غیرحرفه‌ای به عنوان عکاس فیلم

انتشار فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم شهر

اکران «آمین خواهیم گفت» سامان سالور در «هنر و تجربه»

جهانگیر الماسی: اسیدپاشان اصفهان مزدور هستند

در شیوه تبلیغات و ارائه فیلم باید به مخاطب آدرس درست بدهیم

استقبال گسترده ازسایت«بانی فیلم آنلاین»

عسل بدیعی به کما رفت

فروتن بازيگر فيلم مسعود كيميايي شد

خونریزی مغزی، علت فوت عسل بدیعی

نسخه موبایلی روزنامه«بانی فیلم»در دسترس علاقه مندان

تحلیل فیلم «پله آخر» ساخته علی مصفا

نظرسنجي‌باني‌فيلم؛سوپراستاركيست؟

مشایی به انتظامی نامه نوشت

تكذيب ازدواج ترلان پروانه با ارسلان قاسمي

كدام بازيگر زن سوپر استار سينماي ايران است؟

بازيگر پيشكسوت بر اثر ديابت به قطع عضو تن مي‌دهد

اکران ویژه «خط ویژه» برای نجات یک جوان

حمایت 140 هنرمند برجسته کشور از حسن روحانی

پخش زنده مصاحبه مطبوعاتي رئيس جمهور منتخب

روايت هاي چندگانه از يک نظرخواهي جنجالي

واکنش تند مشایخی به شوخی اخیر رضا عطاران

وقتی شایعات درباره مرگ عسل بدیعی تمامی ندارد

گزارش تصویری مراسم ختم پدر شقایق دهقان

اعلام نتایج نظرخواهی اخیر«بانی فیلم»،بزودی

حضور چهره‌ها در جشنواره (2)

فخري خوروش:دلم براي ايران تنگ شده

جدول فروش فيلم‌هاي روي پرده در تهران

«عقاب صحرا» فرصت اکران محرم را از دست داد

روي پرده سينماها

دریافت PDF و نسخه موبایلی

محمد خاتمي صيغه عقد مهناز افشار را جاری کرد

معرفی اولین نامزد های سزار؛ گلشیفته فراهانی رقیب بازیگر "گذشته" فرهادی شد

نسخه چاپي روزنامه شماره 2484

تکذیب خبر درگذشت بهروز وثوقی

دیدار محمد خاتمی با اصغر فرهادی و اهالی سینما در موزه سینما!+عکس

دلايل حضور در كنار رحيم‌مشايي؛ انتظامي توضيح داد

شیرین شازده احمدی درگذشت

پوران درخشنده: داستان هیس... مرا رها نمی کرد

«بانی فیلم» دوشنبه منتشر می‌شود

نگاهي به فيلم «حوض نقاشي»

انتقاد هانيه توسلي و هاتف عليمرداني از كارگردان «پايان نامه»

0 - 1
زمان انتشار: ۱۳۹۲/۱/۱۶ - ۲۱:۰۴:۰۹ | نسخه چاپی | ارسال به دوستان
براي مرگ ناگهاني عسل بديعي؛ فراتر از درد
سيد رضا اورنگ

 

روزگار، در چرخش مدام است و هر لحظه‌اش با لحظه ديگر متفاوت. آغاز بهار، پديده‌اي منحصر به فرد در اين چرخش است كه به جهان حياتي دوباره مي‌دهد. اين نوزايي هر چند شادي آور است، اما ناشادي‌هايي را هم در دل خود دارد. اين رسم روزگار است و تقديري مقدر شده كه غيرقابل تغيير است. در ايام نوروز كه ديدارها تازه شده و ديد و بازيدها شادي را به هر خانه‌اي هديه مي‌دهند، ناشادي‌هايي نيز اتفاق مي‌افتد. در آغاز بهار كه همه چيز نو مي‌شود، مرگ هم جامه‌اي تازه بر تن كرده و به عنوان مهمان خوانده يا ناخوانده به خانه‌ها سر مي‌زند. احمد اسفندياري هنرمند نقاش، هوشنگ كاووسي منتقد و استاد سينما و دكتر محمود عباديان استاد دانشگاه از جمله كساني بودند كه در ايام عيد، مرگ به خانه آنان به مهماني رفت و همه اين عزيزان را با خود برد. هر چند مرگ اين بزرگان تلخ بود و جانگداز، اما مرگ عسل بديعي بازيگر جوان سينما و تلويزيون تلخ‌تر و جانگداز‌تر از همه اين درگذشتگان بود. بازيگر جواني كه سال‌هاي زيادي را مي‌توانست در قاب كوچك تلويزيون يا پرده عريض سينما بدرخشد. تحمل مرگ اين بازيگر براي همه، به خصوص خانواده محترم آن مرحومه سخت و دردناك است، اما سخت‌تر از تحمل مرگ عسل بديعي، شايعاتي است كه شايعه‌پردازان پيرامون مرگ دلخراش او پراكنده كرده‌اند، آن هم بدون اعلام مراجع رسمي و ذي‌صلاح. آيا سايت‌هاي خبرپراكن، براي مطرح كردن خود بايد با آبروي مردم، به خصوص آناني كه دست‌شان از دنيا كوتاه شده بازي كنند؟ آيا اين رسم جوانمردي و تعهد رسانه‌اي است؟ چرا بايد واقعه‌اي كه به خودي خود بسيار تلخ و سخت است، آن را تلخ‌تر و سخت‌تر كنيم؟ آنچه مهم است مرگ يك بازيگر جوان است، نه چگونه مردن آن!
وقتي چنين مرگي براي كسي، به خصوص هنرمند جواني رقم مي‌خورد، بايد جامه سياه بر تن كرده و اشك را مهمان چشم‌ها كنيم، نه اين كه با شايعه‌پردازي، روح درگذشته و خانواده داغدارش را آزار دهيم. بايد مرهمي بود براي التيام داغ‌ها، نه آتشي براي داغ‌تر كردن اين داغ‌ها. آناني كه با آبروي مردم بازي مي‌كنند، بدانند روزگاري خواهد آمد تا كسان ديگري با آبروي آنان بازي كنند. خدا بيامرزد، عسل بديعي و ديگر هنرمندان تازه درگذشته را و به خانواده آنان صبر عنايت فرمايد.
دیدگاه‌ها(0)
این خبر را به اشتراک بگذارید:  Facebook  twitter  google  yahoo  buzz  cloob 
تبلیغات