آغاز تبلیغات محیطی تئاتر فجر در مترو و اتوبوس‌های شهری

به گفته‌ دبیرخانه سی و هفتمین جشنواره‌ بین المللی تئاتر فجر ایستگاه‌ها و واگن‌های متروی تهران میزبان تبلیغات محیطی این جشنواره شده‌اند.

به گزارش رسیده، طبق تفاهم نامه انجام پذیرفته با شرکت بهره‌برداری قطارهای شهری متروی تهران تبلیغات محیطی در ایستگاه‌های منتخب و واگن‌های مترو آغاز شد.

وحید لک مدیر تبلیغات و تشریفات سی هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر گفت: مرحله دوم تبلیغات محیطی همزمان با پس از پایان ایام سوگواری آغاز خواهد شد و طبیعتاً علاقمندان تئاتر با تبلیغات گسترده‌تری مواجه خواهند شد.

لک ادامه داد: در ادامه تبلیغات محیطی و منطقه‌ای سی و هفتمین جشنواره‌ بین‌المللی تئاتر فجر، تبلیغات این دوره از جشنواره در ایستگاه‌های مختلف مترو و در تصمیمات شهری از چند روز پیش آغاز شد.

اوهمچنین افزود: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته و توافقات به عمل آمده با شرکت بهره‌برداری قطارهای شهر تهران (مترو) برای آگاهی و اطلاع‌رسانی بهتر و بیشتر و با توجه به ترددهای بی‌شمار مردم در طول روز از خطوط مترو، این برنامه‌ریزی از هفته گذشته عملیاتی شده و تا پایان جشنواره ادامه خواهد داشت.

مدیر تبلیغات و تشریفات جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در پایان اضافه کرد: اکران اعلان جشنواره، پخش تیزر و … در ایستگاه‌ها و واگن‌های قطار از جمله امور تبلیغی این دوره از جشنواره در فضای مترو است.

سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به دبیری نادر برهانی مرند از ۲۲ بهمن تا ۴ اسفند برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری در:

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *