آنونس های فریبنده «لانتوری» ادامه دارند؛تماشا کنید

در حال بارگزاری فیلم...

بانی فیلم – گروه سینمای ایران: یکی از ترفندهای غیراخلاقی سازندگان فیلم «لانتوری» با وجود ادعای ساخت یک درام گزنده اجتماعی، پنهان کردن قضیه در محوریت بودن اسید پاشی است. به طوری که در هیچیک از آنونس ها و تیزرهای منتشر شده از فیلم، حرفی از اسید پاشی و سکانس های زجر آور مربوط به آن دیده نمی شود. ضمن اینکه اصولاً تنها سایه ای از خشونت عریان فیلم در مواد تبلیغاتی فیلم گنجانده شده تا تماشاگر بی خبر از همه جا، ناگهان در سینما خود را مواجه با این حجم از تندخویی و ستیزه گری ببیند.
به گزارش بانی فیلم،به تازگی آنونس یک دقیقه ای جدیدی از این فیلم در فضای مجازی منتشر شده که نوید محمدزاده و مریم پالیزبان در آن حضور دارند. این دو بازیگر در آنونس مذکور که هیچ ارتباطی با کلیت فیلم ندارد و به طور مجزا ساخته شده و این دو بازیگر نقش های اصلی فیلم در حال گرفتن یک عکس سلفی، حرکتی مدور دارند و این شبهه را هم القا می کنند «لانتوری» یک عاشقانه شوخ و شنگ است! حالا تصور کنید سینمارویی که معیارش برای دیدن «لانتوری» این آنونس باشد، مشت فیلم حین تماشای آن در سالن باز شود، چه حالی پیدا خواهد کرد. نکته اینجاست که این ترفند واقعاً تا کجا می تواند به گیشه فیلم کمک کند و آیا جذب مخاطب به این قیمت یک عمل انسانی است. یادمان نرفته که سازندگان «دراکولا» نیز در اوایل اکران قصد داشتند با همین تمهید جلب مخاطب کنند که در مواجهه تماشاگران با فضای آن، واقعیت قضیه افشا شد و فروش فیلم رضا عطاران افت فاحشی کرد.

اشتراک گذاری در:

نظرات 4
  1. تلخ یا شیرین اینها حقایق جامعه ییه که توش داریم زندگی میکنیم، شاید اگر مردم بدونن موضوع فیلم تلخه حتی در موردش فکر هم نکنن! چه برسه به اینکه توی سینما حاضر بشن…

  2. دقیقا همینجوری که از دیدن چنین فیلمی تو سینما فرار می کنیم تو جامعه هم از برخورد کردن با این موضوع که زندگی هزاران دختر بدبختو تباه کرده فرار می کنیم …
    فرار نکنین … نترسین … ببینید …. اینا واقعیت های شهر خاکستری ماست …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *