11:59

اندکی پس از اعلام نام فیلم «دور دیگر» به عنوان برنده اسکار، هالیوود اعلام کرد نسخه انگلیسی این فیلم ساخته می‌شود.

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، در حالی که فیلم «دور دیگر» به عنوان بهترین فیلم بین‌المللی، اسکار ۲۰۲۱ را به دانمارک برد تلاش برای ساخت این فیلم در هالیوود بالا گرفته است.

حالا گفته می‌شود لئوناردو دی کاپریو نیز امیدوار است بتواند در این بازسازی در نقش اصلی که در نسخه دانمارکی مدس میکلسن در آن بازی کرده بود، ظاهر شود.

اما هنوز هیچ چیز جنبه رسمی پیدا نکرده است و در حالی که کمپانی فیلمسازی «اپین وی» متعلق به دی‌کاپریو در رقابتی جدی با کمپانی جیک جیلنهال و الیزابت بنکس موفق شد تا حقوق این فیلم را خریداری کند، هنوز چیزی درباره آینده آن روشن نیست.

توماس وینتربرگ که ناباورانه برای کارگردانی «دور دیگر» نامزدی اسکار در بخش کارگردانی را هم کسب کرد، در فیلم جدید تهیه‌کننده اجرایی خواهد بود. وی همچنین در کنار توبیاس لیندهولم نویسنده فیلمنامه «دور دیگر» هم بود.

در هر حال هنوز کارگردان و نویسنده فیلم بازسازی معرفی نشده‌اند.

در مراسم اسکار که یکشنبه شب (به وقت محلی) در لس‌آنجلس برگزار شد، وینتربرگ با سخنانی احساسی جایزه‌اش را به دختر فقیدش آیدا اهدا کرد. این دختر ۱۹ ساله چهار روز پس از شروع فیلمبرداری بر اثر تصادف جان‌باخت.

وینتربرگ گفت: می‌خواستیم فیلمی بسازیم که در ستایش از زندگی باشد و در نهایت فیلم را برای او ادامه دادیم. به یاد او. این فیلم یادمانی از دخترم است. تو هم بخشی از این معجزه هستی. شاید جایی به نوعی در این موفقیت تاثیر گذاشتی.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *