انتقاد سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس از شیوه‌ صداوسیما در تبلیغات فیلم های روی پرده

سید علی طاهری در گفت و گو با خانه ملت با انتقاد از شیوه‌ای که صداوسیما نسبت به تبلیغات فیل‌م های روی پرده سینما دارد، گفت: انتظار داریم رسانه ملی نسبت به تبلیغ محصولات فرهنگی به خصوص فیلم‌هایی که ارزشمند هستند حمایت‌های لازم را صورت داده و تخفیف ویژه برای آنها در نظر بگیرد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متأسفانه از آنجایی که سازمان صداوسیما مشکل بودجه دارد مجبور است برای تأمین 50 درصد از هزینه های خود به تبلیغات متوسل شود که در این بین برخی محصولات مثل محصولات فرهنگی و فیلم ها مغفول مانده و قربانی می شوند؛ چون بعضا توانایی پرداخت هزینه های تبلیغ در رسانه ملی را ندارند.

طاهری همچنین تصریح کرد: گاهی می‌بینیم از بین ده فیلم اکران شده در سینماها تنها دو فیلم در تلویزیون تبلیغ می شود و مابقی به علت عدم توانایی در پرداخت از این عرصه باز می مانند که به ضرر تولیدکنندگان فیلم و همچنین حوزه فرهنگ و سینما خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: با تمام این تفاسیر باید بر اساس پیوست فرهنگی موجود، قانونی در بخش تبلیغات صداوسیما لحاظ شود تا صاحبان محصولات فرهنگی از جمله فیلم های سینما، کتاب و حوزه هنر و فرهنگ بتوانند محصولات خود را با استفاده از تخفیف تبلیغ کنند.

اشتراک گذاری در:

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتقاد سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس از شیوه‌ تبلیغات فیلم های روی پرده

سید علی طاهری در گفت و گو با خانه ملت با انتقاد از شیوه‌ای که صداوسیما نسبت به تبلیغات فیل‌م های روی پرده سینما دارد، گفت: انتظار داریم رسانه ملی نسبت به تبلیغ محصولات فرهنگی به خصوص فیلم‌هایی که ارزشمند هستند حمایت‌های لازم را صورت داده و تخفیف ویژه برای آنها در نظر بگیرد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متأسفانه از آنجایی که سازمان صداوسیما مشکل بودجه دارد مجبور است برای تأمین ۵۰ درصد از هزینه های خود به تبلیغات متوسل شود که در این بین برخی محصولات مثل محصولات فرهنگی و فیلم ها مغفول مانده و قربانی می شوند؛ چون بعضا توانایی پرداخت هزینه های تبلیغ در رسانه ملی را ندارند.

طاهری همچنین تصریح کرد: گاهی می‌بینیم از بین ده فیلم اکران شده در سینماها تنها دو فیلم در تلویزیون تبلیغ می شود و مابقی به علت عدم توانایی در پرداخت از این عرصه باز می مانند که به ضرر تولیدکنندگان فیلم و همچنین حوزه فرهنگ و سینما خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: با تمام این تفاسیر باید بر اساس پیوست فرهنگی موجود، قانونی در بخش تبلیغات صداوسیما لحاظ شود تا صاحبان محصولات فرهنگی از جمله فیلم های سینما، کتاب و حوزه هنر و فرهنگ بتوانند محصولات خود را با استفاده از تخفیف تبلیغ کنند.

اشتراک گذاری در:

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *