15:05

شاهزاده ویلیام و شاهزاده هری، فرزندان ولیعهد انگلیس روز پنجشنبه در بیانیه هایی شدیداللحن از شبکه «بی بی سی» و رسانه های این کشور به دلیل «رفتار غیراخلاقی» با مادرشان در دهه ۱۹۹۰ انتقاد کردند.
به گزارش یورونیوز، این بیانیه پس از آن صادر شد که در گزارش اخیر شبکه «بی بی سی» درباره مصاحبه سال ۱۹۹۵ مارتین بشیر، خبرنگار این شبکه با شاهزاده دایانا، مادر شاهزاده ویلیام و شاهزاده هری، از «رفتار حقه‌آمیز» این خبرنگار برای انجام این مصاحبه سخن گفته شده بود.
شبکه «بی بی سی» ماه نوامبر با تحقیق درباره شرایط انجام مصاحبه مارتین بشیر با شاهزاده دایانا موافقت کرده بود.
چارلز اسپنسر، برادر شاهزاده دایانا پیش از این ادعا کرده بود که مارتین بشیر برای متقاعد کردن خواهرش به مصاحبه جنجالی سال ۱۹۹۵ به استفاده از اسناد تقلبی و روش‌های «غیراخلاقی» متوسل شده بود.


شاهزاده دایانا در سال ۱۹۹۵ در مصاحبه با مارتین بشیر که از برنامه «پانوراما» در شبکه «بی بی سی» پخش شد در مورد زندگی مشترکش با شاهزاده چارلز، ولیعهد بریتانیا گفت: «در این ازدواج سه نفر حضور داشتند، کمی زیادی شلوغ بود.»
اشاره شاهزاده دایانا به رابطه همسرش با کاملیا پارکربولز، همسر کنونی شاهزاده چارلز بود.
شاهزاده ویلیام، دومین وارث تخت سلطنت انگلیس در بیانیه روز پنجشنبه خود نوشته است: «روش حقه‌آمیزی که برای انجام این مصاحبه به کار گرفته شد در آنچه مادرم به زبان آورد تاثیر داشت.»

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *