0:38

بانی‌فیلم – دیبا داودی
هشتاد سال از انتشار کمیک «شزم!»، اولین فیلم سینمایی برگرفته از این داستان محبوب در سال ۲۰۱۹ اکران شد.
در داستان اصلی این کمیک ابر قهرمانی به نام «بیلی بتسان» با شخصیت منفی «آدام سیاه» به مبارزه می‌پردازد اما در فیلم سینمایی «شزم»، تغییراتی ایجاد شد و نویسندگان تصمیم گرفتند «بتسان» را در برابر شخصیت دیگری به نام «ثادئوس سیوانا» قرار بدهند و در عوض فیلم سینمایی مجزایی را به «آدام سیاه» اختصاص دهند.
در حالی که هنوز جزئیات اصلی داستان این فیلم اعلام نشده اما مشخص است که «آدام سیاه» به چگونگی کسب قدرت مردی به نام «تث-آدام» و مبارزه او با نظام عدالت ایالات متحده آمریکا می‌پردازد.
با بررسی اینکه چه کسانی بازیگران اصلی را تشکیل می‌دهند، می‌توانیم از جزئیات این فیلم دنیای کمیک دی سی بیشتر آگاه شویم.
در ادامه فهرستی از بازیگران این فیلم که وبسایت «cinema blend» آن را منتشر کرده می‌خوانید؛ از جمله دواین جانسون و سارا شاهی بازیگر ایرانی تبار هستند.

دواین جانسون
دواین جانسون برای مدت خیلی طولانی منتظر بازی در نقش «آدام سیاه» بود.
در زمان ساخت اولین نسخه فیلم سینمایی«شزم»، صحبت از دادن نقش «آدام سیاه» به جانسون بود. در سال ۲۰۱۴ هم اعلام شده بود که قرار است بازی در نقش «آدام سیاه» در فیلم سینمایی «شزم» به او سپرده شود اما به علت محبوبیت این بازیگر قوی هیکل، کمپانی برادران وارنر تصمیم به ساخت فیلم مجزایی برای «آدام سیاه» گرفت.
هر چند شخصیت «لوک هابز» جانسون در سری فیلم‌های «سریع و خشن» به نوعی یک ابرانسان است، اما بازی در نقش «آدام سیاه» اولین بازی جانسون در نقش‌های ابرقهرمانی خواهد بود.
جانسون همچنین از تهیه‌کنندگان این فیلم خواهد بود.

سارا شاهی
سارا شاهی بازیگر ایرانی تبار با نام اصلی آهو جهانسوز، بازیگر سریال‌هایی چون «آتش شیکاگو»، «زندگی» و «تازه وارد» و همچنین فیلم‌های سینمایی متعدد، بازی در فیلم «آدام سیاه» را هم در کارنامه خود ثبت کرد. بی تردید بازی در فیلم «آدام سیاه» پررنگ‌ترین نقش سارا شاهی است.
گمان می‌رود که شاهی نقش «آدریانا توماز» را در این فیلم داشته باشد.

آلدیس هاج
آلدیس هاج نقش «مرد نامرئی» را در این فیلم ایفا خواهد کرد. او اعلام کرده است که در این فیلم به ریشه‌های آفریقایی شخصیت «مرد نامرئی» پرداخته می‌شود.

نوآ سنتینیو
سنتینیو که با بازی در نقش «پیتر کاویینسکی» در فیلم «به تمام پسرانی که دوست‌شان داشتم» پا به عرصه شهرت گذاشته است ، نقش ابرقهرمان جوان «آلبرت روثستاین» یا «شکافنده اتم» را بازی خواهد کرد. این ابرقهرمان که می‌تواند قدرت و اندازه خود را تغییر دهد، به همراه دیگر قهرمانان در برابر «آدام سیاه» خواهند ایستاد.

کوینتسا سوییندول
از دیگر ابرقهرمانان جوان این داستان «ماکسین هانکل» یا همان «سایکلون» است که قدرت کنترل باد و طوفان را دارد. ایفای این نقش برعهده بازیگر سریال «ترینکت»، کوینتسا سوییندول است.

ماروان کنزاری
در نهایت نوبت می‌رسد به بازیگر تونسی که پیش از این نقش «جعفر» در فیلم سینمایی «علاالدین» را برعهده داشت. ‌نقش قطعی کنزاری نیز مانند سارا شاهی هنوز مشخص نیست اما گمان می‌رود که شخصیت «دکتر فیت» یا «آمن توماز» برادر «آدریانا توماز» به او داده شده باشد.
این فیلم که کارگردانی‌اش برعهده «ژآوم کولت-سرا»ست قرار بود در دسابر ۲۰۲۱ اکران شود اما اکنون تاریخ دقیق انتشار آن مشخص نیست…

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *