15:44

برنامه رادیویی «عشق کتاب» برای دوستداران کتاب روز یکشنبه (۱۶ خرداد ماه) ساعت ۱۶:۳۰ از رادیو سلامت پخش می‌شود.
به گزارش رسیده، این برنامه روز یکشنبه (۱۶ خرداد ماه) به بررسی کتاب در ستایش پیاده‌روی نوشته ارلینگ کاگه اختصاص دارد. همچنین مهمان برنامه شهلا زرلکی نویسنده است و او درباره این کتاب صحبت خواهد کرد.
این برنامه شامل آیتم کتاب امروز به معرفی کتاب‌های حوزه روانشناسی اختصاص دارد. آیتم کتاب تازه هم در قالب گفت و گو با مروجان کتابخوانی و کتابخوان ها پخش می‌شود که زرلکی در این بخش صحبت می کند. برنامه «عشق کتاب» روزهای یکشنبه ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه از رادیو سلامت پخش می‌شود.
سارا شریفی تهیه‌کننده و دکتر حامدرضا مهتدی مجری کارشناس برنامه است.
ارلینک کاگه در کتاب در ستایش پیاده‌روی از عناصر مهمی نوشته است که به انسان‌ها کمک می‌کند تا درباره مفاهیم مختلف زندگی تفکر و تامل کنند، عمیق شوند و به درک تازه‌ای برسند. او انسان‌ها را به سکوت دعوت می‌کند. همان چیزی که جای خالی‌اش در زندگی پر از سر و صدای امروزی به شدت به چشم می‌خورد. انسان در حین راه رفتن می‌تواند با خود خلوت کند. از سکوت لذت ببرد. به زندگی و مسائلش فکر کند و نگاه و نگرش جدیدی نسبت به آن به دست بیاورد.
این کتاب حاصل پیاده‌روی‌ها و سکوت نویسنده، همچنین مطالعات و تاملاتش در این باب است. اثری که به شما کمک می‌کند تا دنیا را با عینک دیگری ببینید و درک تازه‌ای از طبیعت و رخدادهای پیرامونتان به دست آورید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *