بهترین راه تبلیغ فیلم ها از نظر یک فیلمنامه ‏نویس

پیمان قاسمخانی معتقد است در رقابت کنونی که بین فیلم‌ها وجود دارد، بهترین راه برای تبلیغ یک فیلم سینمایی جلب نظر مخاطبان و تبلیغ از طریق آنها است.
این فیلمنامه نویس به آنا گفت: «برای اکران فیلم «خوب، بد، جلف» اکران عید فطر را در خواست داده بودیم که متاسفانه دریافت پروانه نمایش فیلم آنقدر به درازا کشید و موفق نشدیم فیلم را در عید فطر اکران کنیم، اما در حال پیگیری هستیم و با توجه به تغییراتی که در شورای پروانه نمایش به‌وجود آمده، امیدواریم بتوانیم برای پروانه نمایش فیلم را بگیریم و برای مهرماه و بعد از دهه اول محرم فیلم را اکران کنیم.»
وی در مورد شرایط اکران فیلم‌ها در سینما بیان کرد: «این روزها برای شکستن رکورد فروش فیلم‌ها کار کمی سخت شده است. در حقیقت یا نمی‌توان ویا خیلی سخت می‌توان این کار را کرد و رکورد فیلم‌های موفق را شکست. گاهی زمان اکران مثل اکران نوروزی و اکران عید فطر به گونه‌ای است که تکرارشدنی نیست و اگر فیلمی این موقعیت را از دست بدهد به سختی می‌تواند با آثاری که در این ایام اکران می‌شود، رقابت کند.»
قاسمخانی با اشاره به اهمیت موفقیت فیلم در گیشه تصریح کرد: «تمام سعی ما این است بتوانیم در گیشه‌ها موفق باشیم و واقعا امیدواریم و دعا می کنیم بتوانیم با استقبال خوب مردم رو‌به‌رو شویم. گیشه، فروش و رکورد مهم است، اما مهم‌ترین چیز برای من کیفیت فیلم است و اینکه بتوانیم ارتباط خوبی را با مخاطبان برقرار کنیم.»
وی ادامه داد: «به نظر من بهترین تبلیغ برای یک فیلم توصیه مخاطبان برای دیدن فیلم‌ها به یکدیگر است. بنابراین اگر مخاطب فیلم را ببیند و بپسندد آن را به بقیه نیز توصیه می‌کند و این بهترین راه برای تبلیغ یک فیلم است.»
وی در مورد همکاری با تلویزیون نیز گفت: «من و مهراب به صورت ناگفته در تلویزیون ممنوع‌الکار هستیم که نمی‌دانیم دقیقا دلیلش چیست. فقط می‌دانیم دستور آمده است که این دو نفر در تلویزیون کار نکنند.کارهای ماندگاری در تلویزیون داشتیم و این مساله خستگی را به تن آدم می‌گذارد. در واقع این تصمیم موجب شده است که دیگر انرژی و انگیزه‌ای برای نوشتن سریال نداشته باشم.»

اشتراک گذاری در:

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *