22:20

تور حضور فیلم «خط فرضی» به کارگردانی فرنوش صمدی، در جشنواره گوا و قطر متوقف نماند و در ماه‌های آینده سه حضور جدی در عرصه بین‌المللی خواهد داشت.

به گزارش ایرنا، چهل و پنجمین جشنواره فیلم هنگ‌کنگ میزبان فیلم خط فرضی در بخش سینمای جهان خواهد بود.

این رویداد سینمایی از اول تا دوازدهم آوریل (۱۲ تا ۲۳ فروردین‌ماه) برگزار می‌شود و امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا، امکان دعوت از میهمانان خارجی را نخواهد داشت.

همچنین فیلم فرنوش صمدی در چهلمین دوره جشنواره استانبول نیز حضور داشته و برای دریافت جایزه لاله طلایی رقابت می کند.

جشنواره فیلم استانبول که در دو بخش داخلی و بین المللی برگزار می شود، معتبرترین رخداد سینمایی ترکیه است. این جشنواره امسال به خاطر شرایط همه گیری ویروس کرونا به صورت ترکیبی آنلاین و حضوری برگزار شد.

علاوه بر این فیلم در ماه سپتامبردر جشنواره بردلاین شهر ساوتهمپتون انگلستان حضور خواهد داشت. تمرکز این جشنواره بر روی فیلمهای حقوق بشر و ضد جنگ است و با رویکرد کشف استعدادها از سال ۲۰۱۴ میلادی اولین دوره خود را شروع کرده است.

سحر دولتشاهی، پژمان جمشیدی، حسن پورشیرازی، آزیتا حاجیان، امیررضا رنجبران، صدف عسگری، محمد حیدری و آیلین جاهد بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: سارا به همراه همسرش حامد و دختر خردسالشان به یک عروسی در شمال ایران دعوت شده‌اند، اما حامد به دلیل مشکلات کاری نمی‌تواند به این سفر برود و این سرآغاز اتفاقی است که زندگی سارا را دگرگون می‌کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *