2:32

DMX رپر و بازیگر نیویورکی امروز در سن ۵۰ سالگی درگذشت.
به گزارش بانی‌فیلم به نقل از هالیوود ریپورتر، این خواننده سبک هیپ‌هاپ و بازیگر فیلم‌های اکشن از جمله «رومئو باید بمیرد» با نام اصلی ارل سیمونز پس از مصرف بیش از حد مواد مخدر و در اثر حمله قلبی روز دوم آوریل در ببیمارستان وایت پلینز در نیویورک بستری شد اما امروز جمعه در همان بیمارستان درگذشت. او هنگام مرگ ۵۰ ساله بود.
مدیر برنامه سابق این خواننده گفته که او فردی امیدوار به زندگی بود و در “وضعیت رویشی” به سر می‌برد.
خانواده او در بیانیه‌ای که منتشر کردند نوشتند: «ارل جنگجویی بود که تا آخر جنگید. او از صمیم قلب خانواده‌اش را دوست داشت. ما اوقاتی را که با او گذراندیم فراموش نمی‌کنیم.
موسیقی ارل در سراسر جهان الهام بخش طرفداران بی‌شماری بود. میراث نمادین او برای همیشه زنده خواهد ماند. ما از همه عشق و پشتیبانی دوستدارانش در این دوران فوق‌العاده دشوار، قدردانی می‌کنیم.
لطفاً به حریم خصوصی ما احترام بگذارید چرا که ما از دست دادن یک برادر، پدر، دایی و مردی که دنیا به عنوان DMX او را می‌شناخت، ناراحت هستیم. اطلاعات مربوط به مراسم یادبود را پس از مشخص شدن جزئیات اعلام خواهیم کرد.»
این خواننده مدت‌ها و آشکارا برای ترک اعتیادش به کوکائین مبارزه می‌کرد. برخی از نزدیکانش گفتند که مشکلات دارویی او را ناچار کرد تا در سال 2019 برخی از کنسرت‌های برنامه‌ریزی شده‌اش را نیز لغو کند.
DMX هنرمندی بود که هیپ هاپ را در اواخر دهه 1990 و اوایل دهه 2000 تعریف می‌کرد، او توانست از نفوذ برخی از هنرمندان هم‌دوره‌اش بیرون بیاید و با به کارگیری شعرهای سخت، سبک تهاجمی و با صدایی واضح در آهنگ‌هایش، طرفداران و منتقدان زیادی را جذب خود کرد.
پنج آلبوم از هشت آلبوم استودیویی او در رتبه شماره یک جدول بیلبورد قرار گرفت و بیش از 20 میلیون نسخه فروخت.
DMX در 18 دسامبر 1970 در مانت ورنون ایالت نیویورک متولد شد و در یونکرز بزرگ شد. کودکی آشفته‌ای را پشت سر گذاشت. بیشتر دوران جوانی‌اش را در مرکز نگهداری پسران گذراند و در آن همان جا بود که به موسیقی علاقه پیدا کرد و در ابتدای فعالیت خوانندگی‌اش نام هنری خود را DMX برگزید که اختصار Dark Man X بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *