15:10

تهیه کننده مجموعه «افرا» از ادامه تولید این مجموعه در لاهیجان در غیبت پیام دهکردی که به تازگی به کرونا مبلا شده است، با رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد و تاکید کرد که سایر عوامل در صحت و سلامتی هستند.

محمدکامبیز دارابی ـ یکی از تهیه کنندگان مجموعه «افرا» ـ در گفت و گویی با ایسنا با بیان اینکه عوامل در لاهیجان مشغول ادامه ضبط مجموعه هستند، گفت: چاره ای نداریم کار را با رعایت پروتکل های بهداشتی تا جایی که در اختیارمان است ادامه دهیم. بازیگران جلوی دوربین هستند و به تناوب در صحنه حضور پیدا می کنند و حدود بیش از نیمی از کار جلوی دوربین رفته است.

وی افزود: این روزها مهدی سلطانی، فریبا متخصص، پژمان بازغی و اسماعیل محرابی جلوی دوربین سریال هستند.

دارابی درباره ی ابتلای پیام دهکردی به کرونا نیز گفت: ما هم امروز شنیدیم که ایشان به ویروس کرونا مبتلا شده اند. ایشان به طور مداوم با ما نیستند و آخرین باری که سر صحنه بودند، ۱۵ روز قبل است و باید صبر کنیم تا حالشان خوب شود.

او درباره ی وضعیت عوامل سریال در حال ساخت «افرا» در پیک کرونا در کشور، نیز توضیح داد: خدا را شکر در این هفت ماه که از کارمان می گذرد، عوامل به کرونا مبتلا نشده اند. تا جایی که دست ماست و کادر بهداشت و درمان توصیه کرده اند، سعی کرده ایم پروتکل ها را رعایت کنیم.

دارابی توضیح داد: این روزها و در شرایطی که در پیک چهارم کرونا قرار داریم، اغلب کارهای تصویری از آپارتمانی بودن خارج شده اند. البته قصه ی سریال «افرا» روایتی از زندگی و کار محیط بانان دارد و می طلبید که صحنه ها در جنگال های شمال و بیرونی باشد؛ قصه ای که تاکنون کمتر به آن پرداخته شده است. در این سریال نیز ما به مسائل محیط بانان و مشکلاتی که دارند در قالب درام پرداخته ایم.

دارابی در پایان توضیح داد: ۹۰ درصد از سریال افرا در شمال تصویربرداری می شود و صحنه های پایانی در تهران خواهد بود.

به گزارش ایسنا، تصویربرداری سریال درام اجتماعی و خانوادگی «افرا» همچنان در شمال کشور و شهرهای لاهیجان، لنگرود، رشت، کیاشهر، زیبا کنار، لشت نشا، پارک جنگلی بوجاق و… ادامه دارد.

مهدی سلطانی، پژمان بازغی، روزبه حصاری، مینا وحید، فریبا متخصص، پیام دهکردی، علیرضا آرا، نسرین بابایی، محمد صادقی، هامون سیدی، سارا باقری، مهرداد بخشی، آریا دلفانی، فهیمه مؤمنی، بهمن صادق حسنی و … گروه بازیگران این سریال را تشکیل می دهند.

این مجموعه تلویزیونی که قصه آن در فضای معاصر می گذرد، محصول گروه فیلم و سریال شبکه اول سیماست.

پدرام پورامیری و حسین دوماری طراحان قصه و فرزاد فرزانه نویسنده هستند.

سازندگان به جای خلاصه داستان این متن را ارائه داده اند: «در پگاه مه آلود یک روز پاییزی، در زیر شاخه های پرشکوه افرا، فرزندی زاده می شود؛ حاصلِ وصلتِ شومِ اخلاق و منفعت. چشمانِ پیرِ افرا، یگانه شاهدِ این راز در اعماق جنگل است. شاهدی که آموخت در نگاه عاشقانه به زندگی، فقط صاحب تنهایی خویشی. هیچکس نبودن، اولین و آخرین قانون کتاب عشق است…».

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *