23:57

دادگاه انگلستان تقاضای جانی دپ برای اعتراض به حکم خشونت خانگی و ضرب و شتم همسرش را رد کرد.

به گزارش سایت انتخاب، از زندگی حرفه‌ای تا زندگی عاشقانه جانی دپ همواره تحت نظر رسانه‌ها بوده است و ماجرای درگیری جانی دپ و همسر سابقش امبر هرد نیز از سال گذشته تا کنون به شدت مورد توجه است.

دادگاه انگلیس روز پنجشنبه درخواست جانی دپ برای تجدید نظر در مورد رای قاضی مبنی بر آسیب به همسر سابق وی، امبر هرد را رد کرد. دو قاضی دادگاه تجدیدنظر گفتند که این ستاره هالیوود نمی‌تواند دادگاه عالی را در رد دادخواست افترای خود علیه ناشر روزنامه The Sun به چالش بکشد، این نشریه به جانی دپ لقب “عامل ضرب و شتم” یا “دست بزن دار” را در مقاله‌ای داده بود.
قضات گفتند که جلسات دادگاه قبلی “کامل و عادلانه” بوده است. دادگستری دادگاه عالی، اندرو نیکول در ماه نوامبر حکم داد که اتهامات علیه دپ، که در مقاله‌ای در آوریل ۲۰۱۸ مطرح شده بود، “کاملاً درست” بود. قاضی حکم داد که دپ ۵۷ ساله، ده بار به هرد ۳۴ ساله حمله کرده و زندگی او را سه بار تهدید کرده است.

وکلای دپ هفته گذشته در جلسه دادگاه استدلال کردند که دپ دادرسی عادلانه‌ای دریافت نکرده است و هرد، شاهدی غیرقابل اعتماد است. آن‌ها به عنوان شواهدی مبنی بر عدم اطمینان وی، ادعا کردند که هرد به قول خود وفا نکرده است که مبلغ ۷ میلیون دلار برای حل و فصل طلاق خود را به امور خیریه اهدا کند.

حکم دادگاه عالی پس از محاکمه سه هفته‌ای در ماه ژوئیه صادر شد، که در آن دپ و هرد گزارش‌های متناقضی از ازدواج کوتاه و توفانی خود ارائه دادند. در طول دادگاه، دپ به مشکلات گسترده مواد مخدر اعتراف کرد، اما هرد را به بیماری روانی و سوء استفاده متهم کرد و اصرار داشت که او فردی خشن است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *