13:08

نفرات برگزیده نخستین جشنواره ملی حماسه گویان در خرداد1400 معرفی شدند.
به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، در مجموع 800 اثر به دبیرخانه این جشنواره راه یافت که 417 اثر در بخش بزرگسالان و 383 اثر در بخش دانش آموزی شرکت کرده بودند.
این جشنواره با معرفی 22 نفر به عنوان نفرات برتر و شایسته تقدیر در دو بخش بزرگسال و دانش آموزی به کار خود پایان داد.
در بخش بزرگسالان کاک جلال ایازی از شهر بانه استان کردستان نفر اول، اسماعیل یکتایی از شهر رشت استان گیلان نفر دوم و حسین سالمی از اصفهان نفر سوم شدند.
در همین بخش بهزاد پروین قدس از استان آذربایجان شرقی، مهرزاد ارشدی از خوزستان، مصطفی بیدقی از استان اصفهان، عباس جمالی از استان اصفهان، حجت الاسلام فلسفی از استان کردستان، زینب سادات موسوی از استان خوزستان، سعیدرضا کامرانی از استان فارس نفرات شایسته تقدیر بودند.
برگزیدگان بخش دانش آموزی اولین جشنواره ملی حماسه گویان نیز در سه مقطع دبستان، متوسطه اول، متوسطه دوم معرفی شدند در این بخش 9 نفر به عنوان نفرات برگزیده و سه نفر شایسته تقدیر شدند.
در مقطع دبستان نفرات برتر زهرا منوچهری از استان اصفهان، مبینا ادریسی از استان اصفهان، سویچ قهرمانی از استان آذربایجان شرقی بودند و نفرات برگزیده مقطع متوسطه اول هانیه شندریان از گلپایگان استان اصفهان، محمد مسعود کاغذگران از استان اصفهان، احسان سلطان زاده از استان خوزستان بودند و در مقطع متوسطه دوم نیز از مینه لی هاکوپیان از استان اصفهان، دوین آوانسیان از استان اصفهان، علیرضا رئوفی از هندیجان استان خوزستان به عنوان نفرات برتر تقدیر به عمل آمد.
در این جشنواره هیئت داوران در مقطع دبستان زهرا دایی علی را به خاطر مشارکت در تولید اثری خلاق و جذاب در معرفی آرمان های شهدا و کادر آموزشی دبستان مسرور 2 را به دلیل ایجاد زمینه رشد و خلاقیت در استفاده از توان دانش آموزان (الینا الهی دوست ، مهدیس مهرابی و غزل مهدیان ) در تولید برنامه های ارزشی در حوزه دفاع مقدس به عنوان رادیو مسرور شایسته تقدیر دانست. همچنین در مقطع متوسطه دوم، زهرا فنایی را به دلیل خلاقیت در استفاده از وصیت ها و خاطرات شهدا ، شایسته تقدیر معرفی کرد.
گفتنی است، اختتامیه نخستین جشنواره ملی حماسه گویان به صورت مجازی از شبکه افق و شبکه اینترنتی پخش شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *