10:12

لاله صدیق تنها زن ورزشکار ایرانی است که براساس زندگی او، فیلم سینمایی ساخته شده است. بخشی از زندگی این قهرمان اتومبیلرانی در فیلم سینمایی «لاله» به کارگردانی اسدالله نیک‌نژاد روایت شده است.

به گزارش ایسنا، لاله صدیق در این مصاحبه که پس از نخستین اکران فیلم انجام شده، درباره احساسش نسبت به «لاله» صحبت کرده است.
لاله صدیق در این ‌باره گفت: به عنوان تماشاگر، از تماشای فیلم سینمایی «لاله» لذت بردم و تحت تاثیر قرار گرفتم. امیدوارم تعداد زیادی از خانواده‌ها و جوانان به دیدن این فیلم بیایند. مطمئنم پشیمان نمی‌شوند و از تماشای فیلم لذت می‌برند. «لاله» فیلمی تاثیرگذار و انگیزه بخش است و پیام های مثبتی برای مخاطبش دارد.
وی ادامه داد: بعد از دیدن «لاله» ایمان من برای مبارزه کردن و تلاش برای عبور از موانع بیشتر شده است. امیدوارم با این انگیزه و احساس پیش بروم و به موفقی‌های بیشتری برسم. فیلم این تاثیر مثبت و بزرگ را روی من داشت، چرا که تماشاگرش را به تلاش کردن و خسته نشدن تشویق می‌کند.
لاله صدیق در بخش دیگری از این گفت‌وگو افزود: فیلم به شخصیت و ماجراهایی که من تجربه کردم نزدیک است، تقریبا می‌شود گفت فیلم حدود هشتاد درصد به زندگی من شبیه است. خانمی که نقش مرا بازی کرده‌اند با من آشنایی نداشتند و این اختلاف جزئی شاید به این دلیل است. داستان و روایت «لاله» بی‌نظیر و موسیقی فیلم فوق‌العاده بود. آقای ایرج نوذری که نقش پدر من را بازی کرده‌اند بسیار شبیه پدرم هستند و حمایت و لطفی که پدرم به من داشت تا در مسیرم موفق باشم، در فیلم متبلور شده است.

این بانوی ورزشکار گفت: برای سینمای ایران بسیار خوشحالم، به این دلیل که «لاله» فیلمی است با پیام‌های ارزنده و امید بخش برای همه نسل های جامعه و این فیلم در دل سینمای ایران تولید شده است. امیدوارم بستر و زمینه تولید چنین فیلم‌هایی بیشتر از گذشته فراهم شود. آرزو می‌کنم سینمادوستان ایرانی برای تماشای «لاله» که حاصل تلاش گروهی حرفه ای است، به سالن های سینما بروند. امیدوارم در نوروز ۱۴۰۰ که فیلم اکران می شود، همه ما به دور از اخبار بد، دور از کرونا، با فاصله از مسائلی که ممکن است ناامیدمان کند به تماشای این فیلم برویم و در سال جدید با امید به سمت آینده و رویاهایمان حرکت کنیم.
فیلم سینمایی «لاله» با بازی سارا امیری، ایرج نوذری، همایون ارشادی، محمد صادقی، میترا حجار، سام قریبیان، نیکی کریمی و … داستان زندگی لاله صدیق قهرمان اتومبیلرانی است. تورج منصوری و پروانه پرتو تهیه‌کنندگان این فیلم هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *