14:27

با آغاز مرحله پیش تولید، مدیرهنری تازه ترین پروژه فردین خلعتبری و همایون شجریان معرفی شد.
به گزارش فارس، مدیریت هنری تازه ترین پروژه موسیقایی همایون شجریان خواننده موسیقی ایرانی و فردین خلعتبری آهنگساز که در نیمه اول سال ۱۴۰۰ پیش روی مخاطبان قرار خواهد گرفت، به رضا موسوی واگذار شد.
رضا موسوی درباره برخی از جزییات پروژه توضیح داد: هم اکنون کارهای مربوط به این اثر در مرحله اول تولید قرار گرفته و بر اساس زمان بندی هایی که صورت گرفته، بعد از تولید و ضبط ، تا پایان نیمه اول سال جاری منتشر می شوند.
وی با اشاره به ابعاد مختلف و متفاوت این پروژه ادامه داد: مانند همه پروژه‌های هنری کشور ،تولید این اثر هم با توجه به حاد شدن اپیدمی کرونا در جهان با اختلالاتی روبرو شده، اما با تمهیدات انجام گرفته روند تولید اثر متوقف نشده و به زودی برنامه تولید، نام آلبوم به همراه دیگر عوامل پروژه معرفی و اعلام می شوند.

رضا موسوی کارگردان و مدیر هنری بسیاری از پروژه های موسیقی است و در کارنامه هنری وی طراحی و کارگردانی کنسرت های علیرضا قربانی، مجموعه اجراهای صحنه‌ای گروه «دال» و همکاری مستمر با آهنگسازانی همچون فردین خلعتبری ، مهیار علیزاده، پیمان خازنی ، رامین بهنا و علی قمصری و همکاری با دیگر خوانندگان آهنگسازان و نوازندگان و مطرح کشور دیده می شود.
فردین خلعتبری و همایون شجریان نیز که طی سال های اخیر آثار متعددی را در قالب آلبوم منتشر کرده اند ، آبان ماه سال ۱۳۹۸ بود که آلبوم «امشب کنار غزل های من بخواب» را بر اساس اشعار زنده یاد افشین یداللهی و خوانندگی همایون شجریان را تولید کردند.
تازه ترین پروژه مشترک فردین خلعتبری و همایون شجریان با مدیریت هنری رضا موسوی با حمایت مجموعه «ایکس ویژن» تولید خواهد شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *