2:21

پروانه معصومی با تاکید بر اینکه قدر هنرمندان آنطور که باید دانسته نمی‌شود، آرزو کرد که در سال جدید فرهنگ و هنر تکانی به خودش بدهد و قدر سرمایه‌هایش را بداند.

پروانه معصومی ـ بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون ـ درباره سالی که رو به پایان است و دشواری‌های آن به ایسنا گفت: امیدوارم دیگر هیچوقت مثل سالی که گذشت را نداشته باشیم. من برای همه دوستانم هم این آرزو را می‌کنم که سال ۹۹ برود و دیگر برنگردد. سال ۱۴۰۰ با سلامتی باشد که از همه مهمتر است؛ البته سلامتی که فرهنگ هم همراهش باشد. مردم بدانند چه کار کنند و بی خود و بی جهت راه نیفتند این طرف و آن طرف. من در روستا شاهد این هستم که مردم چگونه می‌آیند. آخر خبری نیست؛ جز اینکه به قول وزیر بهداشتمان ویروس‌ها را جابه جا می‌کنند کار دیگری نمی‌کنند.

او افزود: امیدوارم که مثل امسال را دیگر نداشته باشیم. امیدوارم که هنرمندانی که واقعا ارزشمندند و همچنین تمام مردم که قدرشان را هیچ جا و هیچ جوری نمی‌دانند، خودشان قدر خودشان را بدانند و خودشان را حفظ کنند.

پروانه معصومی در پایان آرزو کرد: امیدوارم سال جدید مثل سال گذشته نباشد. فرهنگ و هنر تکانی به خودش بدهد. کمی قدر نه تنها پا به سن گذاشته ها بلکه جوانانی که واقعا ارزشمندند و خودشان را قاطی هر چیزی نمی‌کنند بدانند؛ متاسفم از اینکه آدم مجبور می‌شود بگوید قدر ارزشمندان را بدانید و فقط به ظواهر نگاه نکنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *