14:53

نتفلیکس برای خرید امتیاز و حقوق «چاقوها بیرون» ۲ و ۳ که دنباله‌هایی بر پیگیری راز قتل در فیلم قبلی‌ست که سال 2019 ساخته شد 450 میلیون دلار پرداخت.
به گزارش بانی‌فیلم به نقل از ورایتی. قسمت‌های دوم و سوم «چاقوها بیرون» را رایان جانسون کارگردان نسخه اول خواهد ساخت و دنیل کریگ در نقش کارآگاه خصوصی که در اولین داستان پلیسی این فیلم بسیار خاطره انگیز حضور داشت در دو قسمت بعدی هم با جانسون همکاری می‌کند.
اولین فیلم «چاقوها بیرون» را کمپانی Media Rights Capital تولید کرد و پخش آن را شرکت لاینزگیت انجام داد.
«چاقوها بیرون» با بودجه ۴۰ میلیون دلاری ساخته شد و در اکرانش توانست به درآمد ۳۱۱ میلیون دلاری میلیون دلار دست یابد.
رایان جانسون برای «چاقوها بیرون» نامزد اسکار بهترین فیلمنامه اصلی شد.
دو قسمت «چاقوها بیرون» به دلیل اینکه در فضای پخش جهانی قدرت بیشتری برای رقابت دارد، کفه کمپانی نتفلیکس سنگین خواهد کرد. در ماه های اخیر ، چالش های جدیدی مانند HBO Max ، دیزنی پلاس و اپل تی وی پلاس ظاهر شده اند تا سلطه نتفلیکس را به چالش بکشند. این یکی از بزرگترین معاملات انجام شده برای حقوق یک مجموعه فیلم است.

دنیل کریگ بار دیگر نقش خود را به عنوان کارآگاه خصوصی در «چاقوها بیرون» ۲ و ۳ تکرار خواهد کرد. این دو فیلم برای کریگ فرصتی را فراهم می‌کند تا در پایان حضورش در پنج فیلم سینمایی جیمز باند، با فیلم «زمانی برای مردن نیست» که پس از تأخیرهای فراوان به دلیل COVID-19 هنوز در سینماها اکران نشده، موقعیت خود را تثبیت کند.

یکی از مدیران یکی از رقبای Netflix ، که در فضای حق رای دادن تبحر دارد ، گفت که قیمت چشم نواز این معامله می تواند میلیون ها تعهد در زمینه بازاریابی برای تسطیح فیلم در سراسر جهان را درگیر کند.

آنها همچنین خاطر نشان کردند که برای استعدادهایی مانند کریگ ، دستمزد دنباله های دوم و سوم می تواند به صورت نجومی رشد کند.

جانسون پیش از این فیلم‌هایی چون «جنگ ستارگان: آخرین جدی»، «لوپر» و «آجر» را ساخته بود. او هنگام نوشتن فیلمنامه، «چاقوها بیرون» را به عنوان بخشی از سبک آگاتا کریستی تصور کرده بود. این فیلمساز در گفت‌وگویی که سال 2019 با ورایتی انجام داد گفته بود که خوشحال می شود اگر بتواند چند سال بعد، یک بار دیگر «چاقو را بیرون بیاورد»!

اولین فیلم «چاقوها بیرون» با محوریت شخصیت یک نویسنده که در خانه خود به قتل می رسد پر رمز و راز و عجیب و غریب است. خانواده اش که به دنبال پول او هستند ، خود را در معرض سوءظن قرار می‌دهند. این گروه شامل بازیگران مطرحی مانند جیمی لی کرتیس، کریس ایوانز، آنا د آرماس، مایکل شنون، دون جانسون، تونی کولت، لیکیت استنفیلد و کریستوفر پلامر مرحوم بود.

هنوز مشخص نیست که این دو فیلم علاوه بر پخش از شبکه نتفلیکس، آیا در سالن‌های سینمایی هم اکران خواهد شد یا خیر.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *