10:56

کارگردان فیلم سینمایی «بوفالو» برای سال جدید آرزو کرد که با تغییر سیاست های پیش رو سینمای ایران آسیب نبیند.
کاوه سجادی حسینی کارگردان سینما در گفت‌وگو با مهر درباره شرایط سینمای ایران در سال جدید گفت: مهم‌ترین آرزوی من در سال جاری این است که شرایطی فراهم شود تا بتوانم فیلم بسازم، در واقع امیدوارم شرایط به گونه‌ای فراهم شود که بتوانیم در سینمای مستقل فعالیت کنیم و همه فیلمسازان از شرایط ویژه‌ای برخوردار شوند.

وی تاکید کرد: همچنین امیدوارم فرصت مناسب برای اکران فیلم‌های سینمایی فراهم شود و آرزو می‌کنم سینمای ایران از دست نرود.

کارگردان فیلم سینمایی «بوفالو» ادامه داد: با توجه به اینکه انتخابات ریاست جمهوری را در پیش داریم، بی شک مدیران سینمایی نیز تغییر خواهند کرد و ممکن است که این تغییرات به سینمای ایران آسیب وارد کند. به همین دلیل آرزو می‌کنم که در تغییرات سیاسی که پیش رو داریم، سینما کمتر دچار آسیب شود.

سجادی‌حسینی افزود: باید مدیران فرهنگی وارد عرصه فعالیت شوند که حمایت‌های لازم را برای روشن نگه داشتن چراغ سینمای ایران داشته باشند تا سینما از دست نرود.

وی بیان کرد: همچنین امیدوارم شرایطی فراهم شود که عوامل سینما بتوانند از این راه امرار معاش کنند، متاسفانه به دلیل شرایط موجود امرار معاش از سینما سخت و همین مساله باعث شده است که اهالی سینما آسیب جدی ببینند. در حال حاضر تنها یک سری از افراد حالشان در سینمای ایران خوب است و ۷۰ درصد از سینماگران تنها منتظر نشسته‌اند که اتفاقی برایشان رخ دهد.

سجادی حسینی در پایان گفت: امیدوارم مدیرانی که بعد از انتخابات ریاست جمهوری وارد عرصه کار می‌شوند، همچنان دلشان برای سینما بتپد و از آن حمایت کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *