18:38

نسخه سال ۲۰۲۱ رویداد هنری «فریز لس‌آنجلس» به دلیل تداوم محدودیت‌های کرونایی در این شهر، لغو شد.

به گزارش ایرنا به نقل از روزنامه هنر چاپ لندن، نمایشگاه هنری آرت فریز لس‌آنجلس که پیش‌تر به دلیل شیوع کرونا از ماه فوریه به ژوئیه موکول شده بود و قرار بود از ۲۶ ژوئیه (۴ مرداد ۱۴۰۰) به جای استودیو پارامونت در چند نقطه شهر لس‌آنجلس برگزار شود، لغو شد.

سخنگوی این رویداد معروف هنری می‌گوید: ده ماه مانده به موعد برگزاری نمایشگاه در سال ۲۰۲۲، تصمیم گرفتیم به جای برگزاری رویداد ماه ژوئیه در لس آنجلس، روی برنامه‌ریزی برای نمایشگاه سال آینده تمرکز کنیم. اگرچه اوضاع (کرونا) در کالیفرنیا روبه بهبودی است اما محدودیت‌های زمانی و ادامه بلاتکلیفی‌ها حجت را برایمان تمام کرد که متمرکز کردن تلاشهای جمعی روی رویداد سال ۲۰۲۲ بهترین تجربه ممکن را برای تمام طرفین رقم خواهد زد.

نمایشگاه فریز لس‌آنجلس از سال ۲۰۲۲ به تاریخ برگزاری معمول در ماه فوریه برمی‌گردد و از روز هفدهم تا بیستم این ماه (۲۸ بهمن- ۱ اسفند ۱۴۰۰) در چادری در مجاورت هتل بورلی هیلتون برگزار خواهد شد.

نمایشگاه هنری فریز یا آرت فر فریز یکی از مهمترین نمایشگاه‌های هنر معاصر در جهان است که از سال ۲۰۰۳ میلادی در لندن آغاز به کار کرد. از سال ۲۰۱۲ این نمایشگاه فعالیت خود را به شهر نیویورک تعمیم داد و از سال ۲۰۱۹ علاوه بر لندن و نیویورک در لس‌آنجلس هم برگزار می‌شود. هرساله فریز لس‌آنجلس در بهمن ماه، رویداد فریز لندن ماه مهر و رویداد نیویورک در ماه اردیبهشت برگزار می‌شود. نمایشگاه فریز نیویورک طبق برنامه‌ریزی‌های قبلی، ماه آینده در منهتن برگزار خواهد شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *