12:14

کمپانی سونی نسخه سینمایی یک بازی محبوب ژاپنی با عنوان «روح سوشیما» را می‌سازد.

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، سونی پیکچرز و پلی‌استیشن پروداکشنز بازی اکشن و ماجراجویانه «روح سوشیما» را با کارگردانی چاد استاهلسکی که کارگردانی «جان ویک» را انجام داده در قالب فیلم سینمایی درمی‌آورند.

بازی «روح سوشیما» درباره یک جنگجوی سامورایی به نام جیم ساکایی است که آخرین عضو بازمانده از قبیله‌اش است که باید سنت‌هایی را که او را به عنوان یک جنگجو معرفی می‌کنند فراموش کند تا بتواند به حفاظت از جزیره ژاپنی سوشیما کمک کند. این بازی برای پلی‌استیشن ۴ در تابستان سال پیش منتشر و به سرعت با اقبال زیادی روبه‌رو شد و بیش از ۶.۵ میلیون نسخه از آن به فروش رسید.

استاهلسکی، الکس یانگ و جیسون اسپیتس این اقتباس سینمایی را در کمپانی خود «۸۷ الِون انترتینمنت» تهیه می‌کنند.

سال پیش این جایزه در جوایز بازی، نامزدی بهترین بازی سال، بهترین کارگردانی، بهترین روایت و بهترین اجرا را کسب کرد و در سه روز اول انتشارش در سراسر دنیا ۲.۴ میلیون نسخه از آن به فروش رسید.

فیلم «آنچارتد» با بازی تام هالند که قرار است ۱۱ فوریه ۲۰۲۲ اکران شود، حاصل نخستین همکاری سونی پیکچرز و پلی‌استیشن پروداکشنز است. این دو کمپانی در حال ساخت اقتباسی تلویزیونی از بازی «آخرین بازماندگان ما» برای شبکه HBO هستند.

استاهلسکی کارگردانی سه قسمت اول «جان ویک» را انجام داده و در حال کارگردانی فیلم چهارم آن است. این مجموعه فیلم اکشن با بازی کیانو ریوز بیش از ۶۰۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروش کرده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *