14:57

امروز در مراسمی علیرضا انیسی با حکم رییس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، معاون پژوهشی این مرکز شد .
به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، مصیب امیری در این حکم آورده است :نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند، جنابعالی به‌موجب این ابلاغ به‌عنوان معاون پژوهشی پژوهشگاه منصوب می‌شوید.
توفیق روزافزون شما را در انجام مسئولیت‌های مصوب به‌خصوص در راستای تحقق شرح وظایف محوله و سند راهبردی پژوهشگاه با بهره‌گیری از نیروهای متعهد، متخصص و شایسته و همچنین تشریک مساعی با سایر معاونت‌ها و مدیریت‌ها از درگاه خداوند متعال مسألت می‌کنیم.
انیسی که دارای مدرک دکتری معماری اسلامی از دانشگاه ادینبورگ انگلستان است دوره پسا دکتری را در دانشگاه آکسفورد انگلستان و کارشناسی ارشد معماری را در دانشگاه تهران گذرانده است.
وی که تألیف کتاب‌ها و مقالات علمی، پژوهشی و تخصصی متعددی را در کارنامه خود دارد درسال های ۱۳۷۲ تا ۱۳۷۵ به عنوان مدیر کل اداره میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری استان کرمان، از سال ۱۳۷۵ تا ۱۳۸۰ مدیر کاخ گلستان و از سال ۱۳۸۳ تا ۱۳۸۵ به عنوان قائم مقام معاونت حفظ و احیاء سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری فعالیت داشته است.
انیسی؛دانشیار و عضو هیأت علمی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، پیش از این رییس پژوهشکده ابنیه و بافت های فرهنگی –تاریخی بوده و علاوه بر انجام طرح‌های پژوهشی ملی ،سمتهای علمی و اجرایی زیادی در کنفرانس ها و نشستهای معتبر ایران داشته است.
گفتنی است،در این مراسم که با حضور معاونان ، مدیران و روسای پژوهشکده ها برگزار شد، از فعالیت های منیژه هادیان دهکردی که پیش از این نزدیک به دوسال عهده دار معاونت پژوهشی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری بود قدردانی شد .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *