10:39

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران از انتقال جسد آزاده نامداری به پزشکی قانونی خبر داد.

دکتر مهدی فروزش در گفت‌وگو با ایسنا در این‌باره گفت: تیم اعزامی پزشکی قانونی پس از انجام بررسی‌ها و تحقیقات اولیه، با دستور قضایی جسد مرحوم نامداری را به پزشکی قانونی منتقل کردند.

وی با بیان این‌که از فردا کالبدگشایی و آزمایش‌های سم‌شناسی و… روی جسد انجام خواهد شد، گفت: طی روزهای آتی با بررسی دلایل و تطبیق نتایج آزمایش‌ها، علل مرگ را به مقام قضایی اعلام خواهند کرد.

وی درباره برخی شایعات مطرح‌شده پیرامون دلیل مرگ و شرایط ظاهری جسد نیز، گفت: هرگونه اظهارنظر در این مورد شایعه بوده و پزشکی قانونی پس از انجام بررسی‌ها و… دلیل مرگ را اعلام خواهد کرد.

توضیحات روابط عمومی معاونت سیم

ا

پیکر بی‌جان آزاده نامداری، مجری سابق تلویزیون عصر شنبه (۷ فروردین) در منزل وی پیدا شد. مدیر روابط عمومی معاونت سیما – نیز این خبر را تایید کرد و گفت: بر اساس پیگیری‌های انجام‌شده با سردار رحیمی، رییس پلیس تهران بزرگ، پیکر بی‌جان آزاده نامداری در منزل وی واقع در منطقه گلستان شهرک غرب پیدا شده است و هنوز علت دقیق مرگ وی مشخص نیست.

حمید خواجه‌نژاد، در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: یکی از اعضای خانواده نامداری پس از این‌که متوجه غیبت طولانی‌مدت او می‌شود، با پلیس تماس می‌گیرد و با مراجعه پلیس به منزل نامداری، پیکر بی‌جان او پیدا می‌شود. ضمن این‌که در بررسی‌های اولیه، آثاری از ضرب و جرح در بدن نامداری مشاهده نشده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *