15:58

فیلمبرداری پنجمین قسمت از مجموعه سینمایی «ایندیانا جونز» هفته آینده در انگلیس کلید می‌خورد.
به گزارش ایرنا به نقل از ددلاین، کار فیلمبرداری و ضبط ایندیانا جونز ۵ که سینمادوستان بی‌صبرانه در انتظارش بودند، از هفته آینده با حضور بازیگرانی چون هریسون فورد، مدس میکلسن، فیبی والر بریج، بوید هولبروک، شانت رنه ویلسون و توماس کرچمن در استودیو پاین وود و دیگر نقاط انگلیس آغاز می‌شود.
در قسمت جدید ایندیانا جونز، جیمز منگولد فیلمساز آمریکایی فیلم ابرقهرمانی لوگان، جای استیون اسپیلبرگ را در جایگاه کارگردان می‌گیرد. اسپیلبرگ اما همچنان به عنوان تهیه‌کننده در این پروژه سینمایی نقش برجسته‌ای دارد. کاتلین کندی، فرانک مارشال و سیمون امانوئل از دیگر تهیه‌کنندگان این فیلم خواهند بود و جان ویلیامز که در ۴۰ سال گذشته کار آهنگسازی همه قسمت‌های این مجموعه پرطرفدار سینمایی را برعهده داشته است، موسیقی قسمت پنجم را نیز می‌سازد.
هنوز جزئیاتی درباره داستان ایندیانا جونز ۵ منتشر نشده است. این فیلم بیست و نهم ژوئیه سال آینده میلادی (۷ مرداد ۱۴۰۱) اکران خواهد شد.
هریسون فورد ۷۸ ساله آخرین بار در سال ۲۰۰۸ در فیلم ایندیانا جونز و قلمرو جمجمه بلورین کلاه لبه دار معروفش را به سر گذاشت و نقش باستان‌شناس مشهور سینما را بازی کرد. این فیلم طرفداران و منتقدان خودش را داشت و در مجموع نزدیک به ۸۰۰ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *