17:49

فرزند احمدرضا احمدی از این‌که این شاعر در بیمارستان بستری شده است خبر داد و نوشت: «نگران نباشید و مثل همیشه دعاها و انرژی‌های خوب‌تون رو شامل حال بابا کنید.»
به گزارش ایسنا، ماهور احمدی درباره وضعیت جسمی احمدرضا احمدی در صفحه‌ای به نام این شاعر و نویسنده پیشکسوت نوشته است: «بابا چند روزی پاش ورم شدید داشت، دکتر داروهاش رو تغییر داد ولی بهتر نشد. دیشب با دکتر تماس گرفتیم و گفت باید سریع بستری بشه. ساعت ١١ دیشب در سی‌سی‌یو بستری شد. مشکل از باتری قلبه که ضعیف شده و عملکرد قلب رو پایین آورده و در نتیجه کلیه درست کار نمی‌کنه. طی چند روز آینده باتری عوض می‌شه. دوستان خوبم حتما شما رو در جریان وضعیت بابا قرار می‌دم. نگران نباشید و مثل همیشه دعاها و انرژی‌های خوب‌تون رو شامل حال بابا کنید.»
احمدرضا احمدی در مهرماه سال گذشته نیز دچار سکته مغزی شده بود که البته پس از مدتی سلامتی‌اش به حالت طبیعی بازگشت.
احمدرضا احمدی، شاعر و نویسنده متولد ۳۰ اردیبهشت ۱۳۱۹ در کرمان است. از آثار او در حوزه شعر می‌توان به «دفترهای واپسین»، «دفترهای سالخوردگی»، «هزار اقاقیا در چشمان تو هیچ بود» و «روزی برای تو خواهم گفت» و از آثار او در حوزه کودک و نوجوان می‌توان به «دیگر در خانه پسرک هفت صندلی بود»، «دخترک ماهی تنهایی» و «مزرعه گل‌های آفتابگردان» اشاره کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *