10:57

«بعد از تو» پروانه نمایش قانونی دارد، پیگیری قضایی می کنیم

تهیه کننده فیلم سینمایی «بعد از تو» به انتشار ویدئویی جهت دار از تصاویر آن واکنش منفی نشان داد و آنرا مشکوک خواند.
به گزارش روابط عمومی پروژه، محمد احمدی تهیه کننده فیلم «بعد از تو» به کارگردانی فرهاد نجفی که اخیراً به اکران آنلاین پیوسته گفت: به تازگی ویدئویی مشکوک شامل برشهایی ناقص و جهت دار از فیلم «بعد از تو» در فضای مجازی منتشر شده و به نوعی تداعی می کند که گویی بدون مجوز اکران شده و نیت تخریبی سازندگان آن کاملاً مشهود است! این در حالی است که «بعد از تو» تمام مجوزهای لازم برای اکران را گرفته است.
این سینماگر افزود: در شرایطی که کرونا و مشکلات اقتصادی نفس سینما را بریده و شرایط فیلمسازی را بشدت دشوار کرده و تأمین بودجه و امید به بازگشت سرمایه هم ریسک پذیری بالایی می طلبد، چنین اقداماتی که در راه اکران آثار مانع تراشی می کنند، نه تنها شیطنتی غیر اخلاقی هستند، بلکه ذهنیتی منفی از یک فیلم عاشقانه را برای مسئولان و سینماروها ایجاد می کنند. انتشار این ویدئو هم قطعاً حرکتی غیرمنصفانه و نادرست بوده که برای ما هم مشکلاتی ایجاد کرده است.
احمدی در پایان خبر داد که برای پیگیری و شناسایی سازندگان این ویدئوی مشکوک، اقدامات قانونی از طریق مراجع قضایی در حال انجام است.
یادآور می شود درام عاشقانه «بعد از تو» از چهارم فروردین 1400 اکران آنلاین خود را آغاز کرده است.
مینا وحید، تیرداد کیایی و ‌(با معرفی) مهدی حسینی بازیگران اصلی و نیلوفر پارسا، بابک قادری، رضا بادامچی و بازیگر خردسال نادیا نجفی دیگر بازیگران این فیلم سینمایی بوده اند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *