10:47

تازه‌ترین خبرها از ساخت پیش‌درآمد فیلم «چارلی و کارخانه شکلات‌سازی» از حضور «تیموتی شالامی» در پیش‌درآمد این فیلم سینمایی و ایفای نقش جوانی کاراکتر «ویلی وانکا» حکایت دارد.
به گزارش ایرنا به نقل از ددلاین، تیموتی شالامی که در سال ۲۰۱۸ با فیلم «مرا با نام خودت صدا کن» نامزد دریافت اسکار بهترین بازیگر مرد شد، در فیلم جدید برادران وارنر جا پای جین وایلدر و جانی دپ می‌گذارد و نقش کاراکتر ویلی وانکا را بازی می‌کند.
این فیلم که «وانکا» (Wonka) نام دارد، براساس شخصیت‌های کتاب چارلی و کارخانه شکلات سازی (۱۹۶۴) اثر رولد دال، نویسنده مشهور انگلیسی، ساخته شده و داستان آن بر دوران جوانی وانکا و ماجراجویی‌های این شخصیت پیش از افتتاح یکی از معروفترین کارخانه‌های شکلات‌سازی جهان تمرکز خواهد داشت.
فیلم وانکا به کارگردانی پل کینگ و براساس فیلمنامه‌ای از سایمون فارنابی نویسنده و کمدین انگلیسی ساخته می‌شود و در سال ۲۰۲۳ اکران خواهد شد.
این سومین بار است که استودیو برادران وارنر به شخصیت ویلی وانکا جان می‌بخشد؛ این شخصیت اولین بار در سال ۱۹۷۱ در فیلم موزیکال و فانتزی مل استوارت ظاهر شد و سپس در اقتباسی که در سال ۲۰۰۵ به کارگردانی تیم برتون و بازی جانی دپ اکران شد، جلوی دوربین رفت. البته داستان این اقتباس‌ها همچنان ادامه دارد؛ سال گذشته اعلام شد تایکا وایتیتی کارگردان فیلم ابرقهرمانی ثور: راگناروک براساس جهان خیالی و شخصیت‌های رمان رولد دال، دو فیلم انیمیشن برای نتفلیکس می‌سازد.
تیموتی شالامی بازیگر ۲۵ ساله آمریکایی است که این روزها در اوج به سر می‌برد. وی آخرین بار در اقتباس سینمایی گرتا گرویگ از داستان زنان کوچک دیده شد و به زودی فیلم‌های اعزام فرانسوی ساخته وس اندرسون، تل ماسه به کارگردانی دنی ویلنوو و کمدی پرستاره به بالا نگاه نکن ساخته آدام مک‌کی با بازی وی روی پرده سینماها خواهند رفت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *