17:19

مدیرعامل خانه موسیقی با ارائه گزارشی از وضعیت جسمانی علی مرادخانی مدیرعامل موزه موسیقی، ضمن قدردانی از کادر درمانی بیمارستان، وضعیت فعلی وی را نامطلوب اعلام کرد.

حمیدرضا نوربخش مدیرعامل خانه موسیقی در گفت‌وگو با مهر ضمن ارائه گزارشی مختصر از اوضاع جسمانی علی مرادخانی مدیر عامل موزه موسیقی و معاون هنری سابق وزارت ارشاد گفت: متاسفانه در حاضر شرایط جسمانی آقای مرادخانی خوب نیست اما کادر درمانی بیمارستان خاتم الانبیا در حوزه‌های عفونی، قلب و کلیه به شدت در حال تلاش برای بهبود وضعیت فعلی او هستند.

وی ادامه داد: امیدوارم با دعای خیر دوستان و آشنایان جناب مرادخانی بتوانیم از این شرایط جسمانی عبور کنیم. این در حالی است که مدیریت بیمارستان خاتم الانبیا جناب کولیوندی و سایر همکارانشان در بخش‌های مختلف بیمارستان از زمانی که جناب مرادخانی در بیمارستان بستری شده بود، بهترین همکاری را داشتند که جا دارد از همه آنها قدردانی کنم.

ساعتی پیش حسین انتظامی رییس سازمان سینمایی با انتشار توییتی از نامساعد بودن اوضاع جسمانی علی مرادخانی خبر داد و از مردم خواست تا برای سلامتی این مدیر فرهنگی دعا کنند.

علی مرادخانی که طی این سال‌ها مدیریت موزه موسیقی را به عهده داشته، حدود یک ماه پیش به ویروس کرونا مبتلا و به مدت سه هفته در بیمارستان بستری شده بود. وی از چندی پیش به دلیل عوارض ناشی از بیماری کووید ۱۹ بار دیگر در بیمارستان بستری شده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *