23:43

بازیگر سرشناس فیلم جدید مارتین اسکورسیزی درباره مصدومیتش صحبت کرد و آن را طاقت‌فرسا خواند و در عین حال بر ضرورت بازگشت به سینماها تاکید کرد.
به گزارش مهر به نقل از ایندی وایر، رابرت دنیرو بازیگر فیلم جدید «قاتلان ماه کامل» مارتین اسکورسیزی درباره مصدومیتش صحبت کرد و گفت چرا آسیب دیده و چرا بعید است این آسیب‌دیدگی بر ادامه روند تولید فیلم تاثیر بگذارد.
رابرت دنیرو توضیح داد که جراحت وی در صحنه فیلمبرداری رخ نداده است. وی گفت: به عضله چهار سر ران خود آسیب زدم و آن را تقریباً پاره کردم. فقط داشتم از روی یک چیز رد می‌شدم که خوردم زمین. دردش سخت و طاقت فرسا بود و حالا باید این مشکل را درست کنم. چنین چیزهایی رخ می‌دهد مخصوصاً وقتی سنت بالا رفته باشد و باید برای چیزهای غیرمنتظره آماده باشی. اما خب درست‌شدنی هم hست.
آسیب دیدگی دنیرو در اوکلاهما رخ داد و وی به نیویورک بازگشت تا تحت درمان قرار بگیرد.
البته گفته شده او از قبل هم قرار بود جمعه به نیویورک برگردد زیرا می‌خواست چند هفته‌ای از تولید فاصله بگیرد. به همین دلیل انتظار نمی‌رود تولید فیلم «قاتلان ماه کامل» به دلیل جراحت وی با تعویق روبرو شود.
دنیرو تاکید کرد که آسیب‌دیدگی وی احتمالاً تاثیری در ایفای نقش یک دامدار به نام ویلیام هیل نمی گذارد. وی گفت: شخصیت من در فیلم «قاتلان ماه انل» یک شخصیت کم‌تحرک است. خدا را شکر تحرک زیادی نباید داشته باشم بنابراین کارها را ردیف می‌کنیم. فقط باید مراحل لازم را طی کنم. پایم را در یک وضعیت ثابت نگه دارم و بگذارم تا خودش بهتر شود.
وی همچنین تاکید کرد با وجود اینکه اپل تی‌وی تولید کننده «قاتلان ماه کامل» است این فیلم ابتدا اکران آنلاین نخواهد داشت و فیلم باید در سینماها اکران شود. وی افزود: امیدوارم تا زمان کامل شدن فیلم به وضعیت عادی برگردیم.
دنیرو درباره جشنواره ترایبکا هم صحبت کرد و گفت این جشنواره قصد دارد تا در طول چند هفته در فضای باز برگزار شود. وی تاکید کرد که چالش‌های پیش رو آینده سینماها را رقم می‌زند.
وی افزود: اگر بتوانم به هر روشی به مردم کمک کنم تا تصمیم بگیرند و به سینما بروند، عالی می‌شود. امیدوارم ظرف چند ماه آینده، بیشتر و بیشتر به سینماها برگردیم، همان‌طور که قبلاً عادت داشتیم و همه چیز به وضعیت نرمال برگردد. اگر بتوانم به هر طریقی مردم را به سینما رفتن ترغیب کنم، حالا چه اعلامیه بدهم چه در یک سینمای شلوغ حاضر شوم، حتماً این کار را می‌کنم. سینما یک ضرورت است.
دنیرو که همواره منتقد صریح ترامپ بود، اظهار امیدواری کرد در این دوره امور بهتر سروسامان پیدا کند و اوضاع درست پیش برود.
وی در پایان یادآور شد: فکر می‌کنم خوبی پیروز خواهد شد. هیچکس نمی‌تواند متوجه شود که همه چیز می‌تواند چقدر بد شود؛ حتی من اما باید سعی کنیم کشورمان دوباره درست شود. آشوب و دیوانگی چیزی نیست که ما دنبالش باشیم.
«قاتلان ماه کامل» اکنون در حال فیلمبرداری در اوکلاهما است. لئوناردو دی کاپریو بازیگر اصلی فیلم است و نقش وی پسر شخصیتی است که رابرت دنیرو نقشش را ایفا می‌کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *