9:30

بانی‌فیلم:

پس از کش‌وقوس‌های فراوان و نیاز به ایجاد تغییر در شکل و شمایل سایت بانی‌فیلم، این تغییرات انجام گرفت!
آنچه را که می‌بینید البته در طول روزهای آینده بخشی از گرافیک و رنگ‌بندی‌هایش متفاوت‌تر خواهد شد، این ظاهر اولیه با حفظ چارچوب‌های اطلاع‌رسانی و ماهیت سینمایی، فرهنگی-هنری و اجتماعی سایت توسط دوستان طراح آماده شده است که امیدواریم مورد توجه شما خوانندگان و کاربران عزیز قرار بگیرد.
در طراحی سایت جدید، تلاش دوستان طراح، هویت‌بخشی به عنصر تصویر و عکس بوده که متاسفانه در سایت قبلی به دلایلی مورد توجه قرار نگرفته بود.
یکی از ویژگی‌های سایت جدید بانی‌فیلم، افزایش قابل اعتنای ویدیوهاست که امیدواریم مورد اقبال شما واقع شود.
مسلم است که برای رسیدن به بهترین شرابط بهره‌برداری از سایت جدید، باید کمی صبور باشیم تا نقص‌های احتمالی توسط گروه مهندسی برطرف شود.
جا دارد از زحمات دوستان‌مان در شرکت مهندسی و طراحی آران برای تلاش‌هایش در یاری رساندن به تغییر و انجام موارد مختلف سایت جدید بانی‌فیلم قدردانی کنیم.
ذکر این نکته ضروری‌ست که مطالب قبلی و آرشیو سایت بانی‌فیلم، به مرور روی «هاست» جدید بارگذاری خواهد شد و به دلیل حجم بالا مطالب (بیش از ۱۴۷هزار مطلب، گزارش، خبر و عکس و فیلم) زمان بیشتری برای بارگذاری نیاز است تا این کار توسط همکاران‌مان صورت پذیرد.
با سپاس از شکیبایی شما و در انتظار دریافت دیدگاه‌های شما عزیزان.

7 دیدگاه

  • سلام چرا سایت تان در مروگر اینترنت اکسپلسور باز نمی شود؟ قبلا باز می شد برای من، / من دارم از مرورگر فایرفاکس (موزیلا) دارم براتون می نویسم دوست دارم هرچه زودتر این مشکل برطرف شود و بتوانم سایتتان را از مرورگر مورد علاقه ام همان( ایترنت اکپلسور) بینم چون به اون موروگر عادت کرده ام . گرافیک سایت قبلی خوب بود فقط باید آگهی های اضافه تبلیغاتی رو که درگوشه های سایت وجود دارد را باید حذف می کردین گرچه آدرس سایت تغییری نکرده و ثابت مانده اما نمی دانم چرا د رمروگر اینرتنت اسکپلسور باز نمی شود حتی د رلب تاپ خواهرم امتحان کردم ( می شود همان گرافیک قبلی را قرار بدین در (مروگر اینرتنت اکسپلسور ) شاید باز شود فقط د رمروگر فایرفاکس همین قالب رو قرار بدین باتشکر

      • ممنونم از جوابتان ، چگونه refresh انجام بدم ، آخه وقتی وارد سایت تان در مروگر اینترنت اکسپلسور می شوم این پیغام می دهد:اگر وژن این مورگر را به روزسانی کنم آیا تمام سایت هایی که درFavorites پاک می شود؟ یاخیر ؟ Turn on TLS 1.0, TLS 1.1, and TLS 1.2 in Advanced settings and try connecting to https://banifilmonline.ir again. If this error persists, it is possible that this site uses an unsupported protocol or cipher suite such as RC4 (link for the details), which is not considered secure. Please contact your site administrator

          • سلام ممنون از جوابتان همین کار را کردم اما سایت باز نشد، و اون پیام رو میداد.

          • سلام دوباره
            احنمالا مطلبی که می‌خواستید در آزشیو بانی‌فیلم است که به مرور روی سایت قرار خواهد گرفت
            موفق باشید

  • سلام مطلبی نمی خواستم فقط سایت باز شود برایم در مروگر اینترنت اکسپلسور تا خبرهای سیما را ببینم فقط همین مطلب نمیخواستم در ارشیو ببینم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *