15:18

بانی‌فیلم: کم فروغ بودن جشنواره جهانی فجر در روزهای اخیر نمودهای متفاوتی در رسانه‌ها داشته است.
این مورد توجه قرار نگرفتن این رویداد یک هفته‌ای، هرچند با تلاش تیم رسانه‌ای منصوب مدیران آن، در رسانه‌های هم‌سو، شکلی وارونه به خود گرفته اما دامنه استقبال سرد از این رویداد، نه به دلیل ویروس کرونا، بلکه نداشتن اهمیت و اعتبار درمیان علاقمندان است!
بازی رسانه‌ای که توسط تیم روابط عمومی این رویداد هفتگی برای عضویت و ثبت نام آن در فیاپف راه افتاد، موضوع گزارش کوتاه سایت کافه‌سینما شده است.
این سایت در این باره نوشته:

نکته‌ی ناگفته: در شرایطی که از روز گذشته، عسگرپور و میرکریمی اخباری مبنی بر عضویت جشنواره‌ی “جهانی” فیلم فجر در سازمانی به‎‌نام “فیاپف” را به‌عنوان دلیلی بر اهمیت این جشنواره‌ی بسیار کم مخاطب (با کمترین مهمان و اثر مهم، و بیش‌تر با حضور بازیگران سریال‌های صداوسیما به‌عنوانِ مهمان)، مطرح کرده‌اند، مراجعه به فهرست مسئولان فیاپف نشان می‌دهد که نام خود عسگرپور مدیر این جشنواره، در میانِ نایب رئیسان این سازمان آمده است/ نکته‌ای که هنگام اعلام این خبر به‌عنوان دلیلی بر اهمیت جشنواره، از سوی میرکریمی و عسگرپور به‌‍آن اشاره نشده است.

به گزارش سایت کافه سینما، معلوم نیست برده شدن نام این جشنواره، در فهرستی که نام رئیس جشنواره‌ی فجر در میان مسئولان‌اش قرار دارد، چه قدر مهم است که قرار است تمام کمبودهای این جشنواره‌ی محفلی با بودجه‌ی دولتی را بپوشاند. جشنواره‌ای که در کنار بازیگران صداوسیما، بیش از هر چیز نام گروهی از سینماگران داخلی نزدیک به‌یکدیگر، از میرکریمی تا مجیدی و رخشان بنی‌اعتماد، اطراف‌اش به‌گوش می‌رسد.

تصویر نام عسگرپور در فهرست مسئولان فیاپف را ببینید:

1400/03/08

اشتراک گذاری:

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *