12:58

رامبد جوان به خاطر بی احترامی که در «خندوانه» نسبت نویسندگان رخ داد، عذرخواهی کرد.
به گزارش ایرنا، برنامه خندوانه چهارشنبه شب هفته گذشته، در شب عید سعید فطر، میزبان دو چهره ورزش فوتبال خداداد عزیزی و فیروز کریمی بود.
در بخشی از برنامه عیدانه خندوانه، از مهمانان خواسته شد که از سه نویسنده نام ببرند که فیروز کریمی در پاسخ گفت: نویسندگان ایرانی بیکار هستند و ما با آنها کاری نداریم.
انفعال مجری در برابر این پاسخ واکنش‌های بسیاری را برانگیخت که در پی آن رامبد جوان در پیامی نسبت به آنچه در برنامه رخ داد، عذرخواهی کرد.
در متن عذرخواهی مجری برنامه خندوانه که در صفحه اینستاگرامش منتشر شده، آمده است: سلام به اهالی قلم. در برنامه خندوانه چهارشنبه شب در کنار دو مهمان محترم، لحظه‌ای پیش آمد که برای من غیر قابل کنترل شد و متاسفانه واکنش من تنها خندیدن بود. واقعاً از پخش این لحظه هم بسیار متاسفم و این هم به خاطر بی‌دقتی و بی‌ملاحظگی من و تیم خندوانه و تیم پخش شبکه نسیم است.
جوان در ادامه افزوده است: اینجانب از همه اهالی قلم در کل تاریخ بزرگ این کشور با آثار جاودانشان، تمام قد عذر می‌خواهم و یقین می‌دهم هیچوقت چنین اتفاقی نخواهد افتاد. من همیشه با افتخار مخاطب و خواننده آثار لذت‌بخش و بی‌مثال ادبیات کشورمان بوده‌ام، هستم و خواهم بود و هیچگاه از ترویج کتابخوانی در هر موقعیتی که داشته‌ام و خواهم داشت دریغ نکرده و نخواهم کرد.
ویژه برنامه خندوانه به مناسبت عید فطر از چهارشنبه تا جمعه ساعت ۲۳ از شبکه نسیم پخش شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *