12:17

ساخت پیش‌درآمد مجموعه اکشن «مکس دیوانه» با بازی «کریس همسورث» و «آنیا تیلور جوی» کلید خورد.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری آسوشیتدپرس، این پیش‌درآمد سینمایی فیوریوسا (Furiosa) نام دارد و اواسط سال ۲۰۲۳ میلادی اکران می‌شود. فیوریوسا در استرالیا فیلمبرداری خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود به بزرگترین فیلمی که تاکنون در این کشور ساخته شده، تبدیل شود.

بازیگران و عوامل این فیلم حین فیلمبرداری به بخش‌هایی از نیو ساوت ولز در کشور استرالیا سفر خواهند کرد، از جمله شهر بروکن هیل که به عنوان لوکیشن معمول صحنه‌های پساآخرالزمانی فیلم‌های مکس دیوانه مورد استفاده قرار می‌گرفت؛ در آخرین قسمت از مجموعه مکس دیوانه که در سال ۲۰۱۵ اکران شد، بیشتر صحنه‌ها در کشور کویری نامیبیا فیلمبرداری شدند زیرا در اثر بارش‌های خارج از فصل، بخش بیابانی نیو ساوت ولز به طرز غیرمعمولی سرسبز شده بود.

آنیا تیلور جوی، ستاره سریال گامبی وزیر، در پیش درآمد مکس دیوانه نقش جوانی شخصیت فیوریوسا را بازی می‌کند که در نسخه سال ۲۰۱۵ با بازی شارلیز ترون به مخاطبان معرفی شد.

جورج میلر که با همکاری بایرون کندی ساخت مجموعه مکس دیوانه را در سال ۱۹۷۹ با بازی مل گیبسون استارت زد، کارگردانی و نویسندگی این فیلم را برعهده خواهد داشت.

مجموعه فیلم‌های اکشن و پساآخرالزمانی مکس دیوانه روایتگر داستان یک افسر پلیس انتقام‌جو در آینده پساآخرالزمانی استرالیاست که می‌کوشد گروهی از موتورسواران بی‌رحم را به سزای اعمالشان برساند.

مکس دیوانه: جاده خشم چهارمین قسمت از این مجموعه سینمایی که در سال ۲۰۱۵ با بازی تام هاردی و شارلیز ترون اکران شد، در ۱۰ شاخه جوایز اسکار نامزد شد و ۶ جایزه به خانه برد.

پیش‌درآمد «مکس دیوانه» در راه است

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *