9:42

برایان کرانستون و آنت بنینگ بازیگران فیلم جدید پارامونت پلاس شدند.
به گزارش مهر به نقل از ورایتی، پارامونت پلاس در حال ساختن فیلمی به نام «نقشه بزرگ جری و مارگو» است که داستان حقیقی زوجی با نقش‌آفرینی برایان کرانستون و آنت بنینگ را روایت می‌کند که به کلاهبرداری مرتبط با لاتاری می‌پردازند.
دیوید فرنکل کارگردان این فیلم که پیش از این «شیطان پرادا می‌پوشد» و «مارلی و من» را ساخته خواهد بود، داستان زوجی بازنشسته اهل میشیگان را تصویر می‌کند که لاتاری ماساچوست را به بازی می‌گیرند.
برد کوپلند نامزد دریافت جایزه امی فیلمنامه این پروژه را نوشت و این فیلم از عناوینی است که مستقیم به سرویس استریمینگ پارامونت راه رفت. گیل نتر نامزد دریافت جایزه اسکار و از سازندگان فیلم «زندگی پای» در کنار لوانتین فیلمز که «چهره‌های پنهان» را ساخته مسئولیت تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده دارد.
کرانستون در این فیلم نقش جری سلبی را بازی می‌کند؛ مردی بازنشسته که متوجه شکافی ریاضی در لاتاری ماساچوست می‌شود و با کمک همسرش مارج ۲۷ میلیون دلار می‌برد و از پول برای احیای شهر کوچک خودشان در میشیگان استفاده می‌کند.
برایان کرانستون برنده جایزه امی و گلدن گلوب است و اخیراً در سریال کوتاه «والاحضرت» شوتایم بازی کرد. او همچنین به خاطر ایفای نقش والتر وایت در سریال «برکینگ بد» و هل در «مالکوم در وسط» شناخته شده است. وی اخیراً در فیلم «ایوان شگفت‌انگیز» دیزنی بازی کرد و در «ال کامینو: فیلم برکینگ بد» حضور یافت.
بنینگ هم که تا به حال چهار بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده نقش مارج سلبی را ایفا می‌کند. او اخیراً در «شکاف امید» ویلیام نیکلسون مقابل بیل نایی نقش‌آفرینی کرد و مقابل آدام درایور در «گزارش» اسکات برنز حضور داشت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *